1. oktober 2017

Vi er gået  igang med at gøre LOMA-projektets hjemmeside mere brugbar for underviserne I folkeskolen. Derfor har vi lavet et nyt lay-out, der gør det nemmere at få finde inspiration til LOMA-undervisning I form af casebeskrivelser, billeder og opskrifter. Endvidere er vi gået igang med udvikle spil som pædagogisk metode til at understøtte elevernes udvikling af handlekompetence indenfor mad, sundhed og bæredygtig udvikling. I løbet af de kommende uger vil der komme flere læremidler ind på siderne.

Du kan finde information om projektet under ‘Om LOMA’ Herunder information om, hvordan en skole kan blive ‘LOMA-skole’.

‘Projekt LOMA-lokal mad; en innovativ model for læring og næring til skoleelever’ er støttet af Nordea-fonden og afsluttes pr. 31.12.2017.

Der vil blive afholdt en slut konference d. 27. November. Mere information følger.

Har du spørgsmål, så skriv til Dorte Ruge, Projektleder, doru@ucl.dk

Denne side er opdateret 1. oktober 2017 af